24 December 2011

Teatrielamused Viljandist

20.detsembril käisime Ugala teatris vaatamas lasteetendust "Kardemoni linna röövlid"
Ugala teatri fuajees oli avatud  Kardemoni linn, kus leidus tegevust ja avastamisrõõmu kõigile. Linnaväravad olid avatud enne etendust ja peale etendust.
Lapsed kommenteerisid etendust  nii:
Jarlyn: See teater oli nii äge. See koht oli nii lahe kui röövlid käisid preili Sohvit röövimas. Mulle meeldis kui röövlid kutsusid meid Kardemoni linna.
Hanna- Liis: Mulle meeldis lõvi, sest ta oli nii vaimukas.Veel meeldis mulle preili Sohvi, kes oskas hästi laulda ja kordnik Bastion, kes oskas hästi pilli mängida.
Karin- Eliise: Mulle meeldis väga see teater. Eriti meeldis kui lauldi.
Doris: Teater oli väga äge.
Rasmus: Meeldiv etendus. Joonatan oli naljakas. Ilmekus oli väga hea. Mulle meeldis kui preili Sohvi ära rööviti. Peale teatrit oli Kardemoni linnas trikimees lahe.
Greete-Loore: Mulle meeldis teater väga, sest see oli äge. Mulle meeldis lõvi sellepärast, et ta oli graatsiline. Veel meeldis mulle kui lauldi, eriti kui laulis preili Sohvi.
Merily: Mulle meeldis see koht kus preili Sohvi ära rööviti ja kui kordnik Bastion mängis kitarri. Mulle meeldis see etendus.
Annabel: Mulle meeldis teater väga. Eriti meeldis mulle preili Sohvi, kui ta oli kuri röövlite peale.
Are: Mulle meeldis see etendus. Meeldis lõvi, sest ta oli lahe kui ta näugus. Mulle meeldis ka preili Sohvi, sest ta oli röövlite peale kuri ja käskis röövlitel koristada.
Morris:Mulle meeldis see teater. Mulle meeldis preili Sohvi, sest ta oli kuri röövlite peale. Mulle meeldis see koht kus preili Sohvi ära rööviti.
Ranel: Mulle meeldis teater ja kõik tegelased, eriti Kasper. Peale etendust meeldis mulle Kardemoni linnakeses trikitaja.
Kardemon_22Kardemon_12Kardemon_17Kardemon_2Kardemon_8Kardemon_20

No comments:

Post a Comment